Patrick Polly: oavsett vilket så hoppas jag verkligen Jokinen håller sina ord om "man ska förtjäna sin plats", lite hårdare i år. Vi har fyra rätt jämna centrar sett till prestation under säsongen 24/25 (och att Eriksson bör ta kliv). Låt de tävla om det hela och sätt inte EP och Lander högst upp bara för att lönekuvertet säger det.
+ 1