DenRöda: Kärpät hugger väl hej vilt efter en dålig säsong. Framförallt var det försvaret som läckte. Tycker spontant att Kapanen kan värva med sig försvarsgeneralen Tim Erixon.
Vargher85: Hahah, en skadefri Erixon hade inte varit fel i Kärpät faktiskt. För dyr dock. Vi kan i princip räkna bort alla gamla spelare med historia i Kärpät iallafall. Kimmo är ute på en Hemvändarturné.
Vargher85: Ni som verkar följa Liigas silly. Går det några rykten om Patrick Curry och Luke Martin? Såg på hockeynews att Brynäs och Rögle uppges vara intresserade av Curry.
Båda har sett vassa ut i det (fåtalet) matcher jag har sett den här säsongen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.