1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2872414

Sv: Silly Season 2025-26
Bragd-Birger: Rent spontant. Jokinens spelsystem klarar vi oss utan. Klubben är inte en person etc

Det är mervärdet av allt som sker just nu som är det negativa och ger dåliga signaler. En sportchef och tränare som lämnar befintliga kontrakt.

Vad tänker all spelare som kom pga Jokinen. Genborg etc?
Nej detta var inte en moralhöjare. Speciellt inte när man redan innan
detta räknat med att vi kommer få kämpa i uppförsbacke kommande säsong. Med befintlig trupp som presenterats.

Hur skall vi ens kunna locka de sista pusselbitarna till oss, om vi inte ens har en tränare att berätta om?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Hypen runt Jokinen hade ett värde i sig även om det inte syntes så mycket resultat på isen. Youtube-kanalen känns inte direkt spännande med en Ante-variant i båset. Ponsse är det väl bara att glömma...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer