bar mofftak: Nej det kan man inte göra eftersom det påverkar förhandlingen. Parter i liknande situationer vill inte offentliggöra något innan man är överens. Tråkigt dock med läckor.
Octagon: Om OJ inte ville offentliggöra förhandlingarna så förstår jag att ni hade ett problem. För det kan väl inte tänkas att någon läckte för att skynda på ett avslut...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer