Octagon: och du hakar upp dig på petitesser. Det är verkligen inte majoriteten av allt gnäll här. Att ni skulle komma ut med information snabbt att han lämnar.
Däremot info om varför han lämnar. Varför alla lämnar som måste ha en nära relation till eran totalt värdelösa ledning. Ni måste verkligen vara totalt värdelösa och otroligt jobbiga att ha runt sig. Alla drar, ni ör kvar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot info om varför han lämnar. Varför alla lämnar som måste ha en nära relation till eran totalt värdelösa ledning. Ni måste verkligen vara totalt värdelösa och otroligt jobbiga att ha runt sig. Alla drar, ni ör kvar.
När kommer tallarna förresten? 2035 i div1?