X-Län: nej och. In your face hockeyn har visat sig.bli en flopp deluxe...vi såg det max i några enstaka perioder,inte mer än så..taktiskt var han oduglig. i Aftonbladet skriver man att enligt en finsk tidning ska Olli redan vara klar för finska HIFK.. Nu ska han hem och slicka sår när han märkte att SHL. Var ett alldeles för stort steg för honnom att ta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
i Aftonbladet skriver man att enligt en finsk tidning ska Olli redan vara klar för finska HIFK..
Nu ska han hem och slicka sår när han märkte att SHL. Var ett alldeles för stort steg för honnom att ta.