Jag har länge hoppats på att Strid skulle bli tränare för TIK. Han har hjärta för klubben, lugn å sansad och har höga krav. Jag kan ju bli blind av att jag själv haft honom som tränare i min ungdom, dock tillsammans med Ante på den tiden.
Men jag tror att om det är möjligt skulle vara en bra rekrytering och dessutom någon som kan vara här länge på sikt.
Men det är min egna bild av det hela. Alternativt en ung hungrig tränare som är på uppgång!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag tror att om det är möjligt skulle vara en bra rekrytering och dessutom någon som kan vara här länge på sikt.
Men det är min egna bild av det hela.
Alternativt en ung hungrig tränare som är på uppgång!