JonteD: Niklas Eriksson måste vara en av de mest osympatiska tränarna på elitnivå i Sverige. På vilka grunder vill du ha honom som huvudtränare i Timrå IK.
Johan J: Dels så kan han hur ett lag ska drivas, motiveras,peppas till stordåd med sin lugna och sympatiska stil både när han träffar media o hur han pratar med sina spelare!!! Tror inte du vet vad sympatisk är men de e han personifierad!!! Han skulle passa i rollen som tränare i Timrå!!🇺🇿🇺🇿😎
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer