1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2872745

Sv: Silly Season 2025-26
Gooode: Jag tror på vartenda ord där, det stämmer helt med det jag fått till mig. Man kan tycka vad man vill om Olli i det här men vi kan lägga ner smutskastningen av vår egen förening tycker jag. Visst, vi är en liten bonnaklubb och agerar många ggr därefter. Men just det här är fan inget vare sig Backlund eller någon annan ska klä skott för. Det finns helt enkelt inte nån bakåtsträvande konspiration i Timrås ledning som ställt till just precis det här. Hur gärna vissa här än vill tro det

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: det beror också på att medlemmarna och supportrarna inte har något förtroende för ledningen med Backlund i spetsen.
Men även han är utan skuld vad de verkar i detta debaclet.

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: Har hört lite annat, som annan nämnt härrinne. Att Jokinen faktiskt hade fått en plats på Engelska skolan inför nästa säsong. Men att han drar den där historien.

Nej mer och mer börjar klarna. Att Jokinens beslut är riktigt ruttet!

Vi klarar oss gott utan honom!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.