Puckat: Läste det också förut, att han tagit bort Instagram. Förhoppningsvis av andra anledningar. Han har ju tagit paus från annan social media förr vad man läst.
Jag må ha haft kritik mot Jonte. Men att tappa honom i detta skede vore smått katastrof. Förhoppningsvis så känner han extra starkt för att vara med och kriga kommande säsong. När det stormat så runt i kring på andra fronter senaste tiden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Förhoppningsvis av andra anledningar. Han har ju tagit paus från annan social media förr vad man läst.
Jag må ha haft kritik mot Jonte. Men att tappa honom i detta skede vore smått katastrof.
Förhoppningsvis så känner han extra starkt för att vara med och kriga kommande säsong. När det stormat så runt i kring på andra fronter senaste tiden.