Puckat: Ja, det finns risk att Dahlen drar nu också. Vi får se. Instagram.kan också vara pga att han får mycket frågor om Jokinen just nu det är oklart.
Även om jag inte gillar Djurgården är det väntat att det går upp. Nu kan man se två Timråmatcher per år i Stockholm iaf. Många so. Bor i Stockholm eller i närheten är nog glada över det
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Även om jag inte gillar Djurgården är det väntat att det går upp. Nu kan man se två Timråmatcher per år i Stockholm iaf. Många so. Bor i Stockholm eller i närheten är nog glada över det