Karlsson74: Haha, jag nöjer mig om vi inte är sämst igen i allafall. 😅
Inlägg: 2873964
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: ja det kanske gäller att ha små krav när man är tikare.
Mindre risk att bli besviken då..😂
Mindre risk att bli besviken då..😂
+ 1