OlliJanne: Allard var iskall och utdömd av typ alla Supportrar inför Luleås slutspel. Kolla på utväxlingen i slutspelet.
Gjorde på 1 match typ 300% mer mål än Näkyvä och Eronen gjorde tillsammans på seriespel och kvartsfinalspel inräknat. Det säger en del. Vi skall inte vara beroende av att en spelare som Hållander inte fick ut sitt spel.
Bromé är inte alls lika synlig i Luleå nu till exempel.
OlliJanne: ska man gå långt i slutspel så måste hela laget bidra. Växeldra. Ibland är stjärnorna osynliga och då tar andra över. Hållander ska kunna gå 6 matcher utan poäng för att sen plötligt göra poäng i 4-5 matcher i semi tex.
Luleås stjärnor åker inte runt och löser deras vinster varje match. Det är gruppen som drar det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.