1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2879021

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Ja tanken på ett SM guld får vi nog släppa.
Nu gäller det att hitta en stabilitet i föreningen som gör att vi inte riskerar att åka ut.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Kulltorp: Nej! Vi kommer inte riskera att åka ut om alla köper sin roll. Laget kommer att fortsätta på den vägen som Jokinen skottade fram åt oss, dvs konkurrensens väg. Det ska vara tufft att möta Timrå IK. Det ska vara tufft att spela i Timrå IK. Det ska vara tufft att slå sig in i Timrå IK.

Levinsson, Westfält, Lilja, Hardegård, Dahlén och Lander kommer få jobba till sig sin plats i laget. Gör någon spelare inte det dom ska göra, så är denne spelare på en väg ner i hierarkin.

Kravställan är vägen framåt.

Sv: Silly Season 2025-26
Hartmann gör de bra
tror ni , han slår sig in i vm truppen??

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.