Cobbel: Får också en bra känsla av TS jag med, å andra sidan sa Jokinen rätt saker också inför säsongen han också men får hoppas att det blir bättre utfall med denna tränare.
BlackBay: Ja, där är jag enig med dig. Jag var ju en av dem som lovordade Jokinen kopplat till hur han pratade om ledarskap inför säsongen och i ett flertal intervjuer i början av säsongen med.
Men nånstans smakar ändå TS bättre, han har ju trots allt vunnit guld både som spelare och tränare. På pappret så vet han ju vad som gäller både ur spelaren och tränarens synvinkel för att laget ska komma ihop sig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...