1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2879547

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: man får hoppas på att Nubben har bättre omdöme vid val av tränare än vad Kapanen hade!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: när TS valde att lämna Schweiz så meddelade han klubben i januari. När han lämnade Nybro så meddelade han klubben och truppen i februari och när han fick sparken av HV så sa han så här ” Det handlar inte om mig som person, men är man i den här världen måste man klara av att fronta ett sånt beslut.” och ” men för min del hade det varit bättre om beslutet fattats i går så de hade kunnat stå där med den nya konstellationen på träningen i dag.”

Ärlighet och integritet verkar vara starka ledord hos Tommy. Inte ”fronta” som Olli gjorde med svansen mellan benen hemma i finland.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: hans misslyckande när han fick sparken från HV kan man nog ta med en nypa salt.
Den klubben verkar alla misslyckas med nuförtiden vare sig det gäller spelare ledare, sportchefer mm

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...