Tom Topp: Fler personer som köper Timrå merch i form av halsdukar & mössor som man kan ha till vardags. Som sagt många bäckar små.
Nu menar jag inte att halsdukar/mössor per se kommer lösa det ekonomiska. Men alla som har sådant på sig på stan blir ju "ambassadörer" för laget och fler får upp ögonen för dem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu menar jag inte att halsdukar/mössor per se kommer lösa det ekonomiska. Men alla som har sådant på sig på stan blir ju "ambassadörer" för laget och fler får upp ögonen för dem.