Smörgåsen : du menar som när Lennström sipprade ut för LHC? Ja det visste man ju så länge i förväg…lite av själva poängen med bomber också är väl att det inte blir klart i en pissväng.
Smörgåsen : OliOlla har ju varit med betydligt längre än så om du syftar på honom. Bara bytt användarnamn när Ollifebern var som högst härinne.
Jag är inte orolig även om vi inte får in en back nu innan säsongsstart. Om det blir skador, vilket det alltid blir, eller om backspelet visar sig fungera dåligt lär man ta in en back under säsong.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer