1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 28859

Bort med torrisarna
Vad sägs om att man spärrar av klacken så man får bort alla gamla tanter och gubbar som bara stå i klacken?? och bort med alla som inte skriker överhuvus taget... man kan inte tro att man står i vad som var sveriges bästa hockeyklack ifjol inte... Det är så man skäms... själv tillhör jag de som skriker arslet av mig varje match för att de flesta andra bara står och är tyst eller klagar.. vissa kan inte ens klappa takten och då har man inget att göra i klacken.... Sieg Timrå, Sieg halleluja

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer