Villervalla: När lyckades HV71 genomföra en riktigt lyckad värvning senast? Jag menar alltså spelare som verkligen klivit in och gjort skillnad i spelet.
Rip Kirby: HV-fansen på HV-forum är smått lyriska över sportchefs-skojarens arbete hittills. Verkar ha rätt hög svansföring i media också. Känns som det bäddar för endast två möjliga utfall i vinter, geni eller fiaskogeneral.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer