BRA Sagt !!!!! Se till att få igång klacken igen och få bort alla medgångssupportrar som bara klagar istället för att stötta sitt lag i alla lägen. Jag älskar hockey och vill stå i klacken så att jag kan få vara med att stötta mitt lag och hjälpa dom mot bättre tider.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Se till att få igång klacken igen och få bort alla medgångssupportrar som bara klagar istället för att stötta sitt lag i alla lägen. Jag älskar hockey och vill stå i klacken så att jag kan få vara med att stötta mitt lag och hjälpa dom mot bättre tider.