steveroper: nhl ska höja lönetaket med 29% inom kommande åren. Så värre kommer det bli. Alla som håller på med hockey kmr bli ännu större individualister. Oftast bara stabila familjer som kan haka på i satsningen också. Så varenda hockeyspelare kommer bestå av samma skrot och korn. Noll karaktär. Charmen är snart ett Minne blott.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Minne blott.