1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2888133

Sv: Apropå nånting...
LasseMaja: Helt galen fördelning! Pengar skulle självklart omfördelas till klubbarna på bekostnad av de individuella lönerna. Rimlig topplön för vilken idrottsman som helst vore 2 millar/år

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Hur fan kan vi har färre medlemmar än giffarna?

Sv: Apropå nånting...
steveroper: nhl ska höja lönetaket med 29% inom kommande åren. Så värre kommer det bli. Alla som håller på med hockey kmr bli ännu större individualister. Oftast bara stabila familjer som kan haka på i satsningen också. Så varenda hockeyspelare kommer bestå av samma skrot och korn. Noll karaktär. Charmen är snart ett
Minne blott.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...