JD: Ett mycket svårslaget ögonblick även för mig förstås. Jag är runt 10 år när Timrå åker ur Elitserien 1982 ch 18 långa år tar det innan man är tillbaka. Magiskt!
#74 Gerhardssons mer eller mindre nonchalanta backhandpassning till 2-0 (Fredrik Tideman) ser ju rätt kylig ut haha
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
#74 Gerhardssons mer eller mindre nonchalanta backhandpassning till 2-0 (Fredrik Tideman) ser ju rätt kylig ut haha