vonDöbeln: Vi får se helt enkelt hur det går. Men med tanke på hur många som dömde ut Silfverberg inför förra säsongen så är det roligt om det blir samma med Bäckis.
Om EP40 studsar tillbaka till där han var för 2 säsonger sen och sen gör 10 sådana säsonger så har ni ju någonting liknande att se fram emot sen. Lite orolig för honom om jag ska vara ärlig, han verkar inte alls kunna hantera det stora kontraktet och såg ofta direkt svag ut i Canucks för att inte säga i 4 Nations. Vill till att han studsar tillbaka rejält för att ha något i OS att göra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om EP40 studsar tillbaka till där han var för 2 säsonger sen och sen gör 10 sådana säsonger så har ni ju någonting liknande att se fram emot sen. Lite orolig för honom om jag ska vara ärlig, han verkar inte alls kunna hantera det stora kontraktet och såg ofta direkt svag ut i Canucks för att inte säga i 4 Nations. Vill till att han studsar tillbaka rejält för att ha något i OS att göra.