1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892241

Sv: Apropå nånting...
Grattis Brynäsjävlar.

Till hypen, uppmärksamheten och det positiva medieutrymmet.

PR-maskinen snurrar fan som en jackpott i Vegas!

Viktiga prylar i dagens sport och ekonomi.

Sedan får vi se om själva guldkalven håller måttet som spelaren i dagens SHL-lir på isen...

Det som slår mig är att om någon eventuellt hårdtacklar Bäckström till typ efterföljande skada, den spelaren kan nog bli skapligt hatad i SHL...
Kan möjligen en omedveten försiktighet mot "superstjärnan" smyga sig på bland vissa motståndare?

Brynäs vann i alla fall PR-kampen på knockout.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Tycker det känns läskigare med Jacob Josefson och tacklingar. Tänk om han råkar ut för en tuff hjärnskakning till… usch.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.