+ 2
Inlägg: 2892289
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : En sak som i alla fall jag hoppas på är att vi ska kunna spela oss ur egen zon lite bättre än senaste åren. Rätt ofta har utvägen varit att försöka jobba ut pucken efter sargen under hård kamp med motståndarforwards istället för att kunna utnyttja passningsvägar. Vet inte om det har varit medveten taktik eller bara ett utslag av mindre spelskickligt lag (backar) men önskar att det förbättras.
+ 4
Börjar bli dags att få se vad man sätter ihop för kedjor osv på kommande träningar/matcher.