JanneH: tips hit och tips dit. Är mer irriterad över själva djupet på analyser än placering. Nu ska ni få lära er något hur man farmar intresse. Lag med stora följen = tippa högt och beröm, mycket delningar och du ligger på plus. Lag med mindre följe = tippa lågt, du får arga delningar men inte mycket till storm.
Sen när säsongen drar igång och någon storklubb startar dåligt = kaos, fiasko eftersom dom var högt tippade (det säljer)
Mindre lagen som tippades lågt och råkar göra det bra = succésäsong, humlan som flyger (det säljer)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen när säsongen drar igång och någon storklubb startar dåligt = kaos, fiasko eftersom dom var högt tippade (det säljer)
Mindre lagen som tippades lågt och råkar göra det bra = succésäsong, humlan som flyger (det säljer)
Nu vet ni det.