1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892545

Sv: Apropå nånting...
CLUBEN:

Du menar den insamlingen som Brynäs arrangerade i samband med hyllningen till Börje Salming (game för Börje) där de förutom att samla över 10 miljoner kronor (vilket överlämnades i en check till stiftelsen) också la tid och arbetskraft på att uppmuntra människor att engagera sig i ALS.

Stiftelsen skrev också en text om hur Brynäs arrangerade insamlingen och hyllningen

Jag vet ju LHC-supportrar gjort sig känd sällan källgranskar er avsky mot andra utan hellre står och spottar på läktaren och hånar motståndare helt utan känsla för vad som är under bältet… men jag vill bara säkerställa mig om att vi pratar om samma sak här.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Berge:

Ja, precis den insamlingen där ni istället för att skicka alla pengar till ALS-forskningen såg till att tjäna en hacka själva...: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2BqmPa/borje-salming-hyllas-med-match-och-merch-endast-100-kronor-gar-till-hans-als-stiftelse

Ni är ett skämt för hela Hockeysverige. Är det inte giriga kapitalister så är det kvinnomisshandlare och knarkare..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.