+ 3
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4946)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sånt här riskerar alltid att kosta mer än det smakar. Om inte denna lansering heller slår väl ut, vad är planen då? När man bränt broarna två gånger.
Det känns tyvärr väldigt mycket Timrå IK. Det ska brainstormas och någon slänger ur sig ”betalprenumeration!” En annan svarar ”smart!” Ingen frågar efter en kalkyl.
Om vi betalar så kanske dom kan följa med på fler bortamatcher och bo på hotell. Ja jo, det är ju sant men nu är det 29kr och ska man räkna riktigt snällt så låt säga att 1500st (otänkbart) napppar. Då är det 43 500kr i månaden (så länge ingen ger upp) det tar oss inte långt med ett filmteam med lön plus hotell. Det är liksom inte genomtänkt.
Det skriker något man kommer på på en kvart och sen genomför med höften. Allt sånt här går tydligen att sätta i bruk direkt men att lyssna på supportrar om tröjor, barer, köer osv det går i samma tempo som våra regeringspartier (oavsett vänster/höger) detta stör mig så fruktansvärt mycket.