1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892818

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Jo precis. Skrev lite klumpigt kanske. Tänker väl på spelare som Emil P,Lander och Pääjärvi.
Hartmann också, även om han inte räknas till hemvändare.

Sen så skall Emil. P fortsatt vara Center, då han hamnar mer i sin rätt där.

Sen så kan vi ju också få trevliga överraskningar om spelare som Lilja och Levinson tar för sig.

Men än så länge är det lite om och men. Där jag förut nämnt att backsidan ser rätt svag ut och att centersidan ser lite för trubbig ut på förhand.

Känslan är lite att Nubben lever kvar i sin framgångsfilosofi i början på 2000 talet. Då han hittade guldkorn som tog steg.

Hoppas han besitter samma fingertoppskänsla än. 🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.