1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892821

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja det är ju den berömda backsidan.
Kom på Didde med, ens spelbart odds att han spelar hela kommande säsongen?..

Erixon(förmodligen borta hela säsongen)

Stadin(lär inte ta plats)

Didde(spelar han en hel säsong? Jag tvivlar..)

Freij(färsking på SHL nivå)

Kapanen(håller han på SHL nivå mer än ett par byten som han visat?)

Pilö(var hans svaga sista del av säsongen bara en frukt av hans tidiga skada på säsongen?)

Svensson(hur håller han med tanke på ålder och rätt lång rehab?)

De där 11 backarna. Det kan snabbt visa sig vara nått som såg ut som bredd på pappret..

Om vi kollar i övrigt så är det ju inte många backar som går in i jättemånga övriga SHL lags topp 6 backar i allafall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Hardegård, Svensson, Nässén, Forsmark hade gått in i minst hälften av lagen i SHLs topp6. Förmodligen inte som några toppbackar, men fortfarande gått in på topp6.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: fan har du käkat domedagsprofet-pudding hela sommaren? 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.