1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893673

Sv: Apropå nånting...
Gissa vem? Artikel i Aftonbladet. Plus. Skönt att någon tror på oss 😉

Är du själv öppen för att avsluta karriären i Sverige?

– Det får vi se, när slutet på karriären närmar sig. Det är många år kvar.

Vilket lag hade det blivit då?

– Timrå.

Vilket lag vinner SHL?

– Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Suttit hela dagen och försökt lägga pusslet på din "Gissa-vem-fråga".
Nu är jag klar. NHL-stjärnan i fråga är givetvis... trumvirvel... Anton Lundmark.

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: LP40 så klart..

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Kan det vara Elias Pettersson, tro? 😉

Ska bli kul med träningsmatch snart!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer