1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893702

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: Hur tror ni man ställer upp på torsdag? Eller hur vill ni att man ställer upp? Ser gärna att exempelvis Lilja sätts i en offensiv miljö direkt. Även Westfält om nu tanken är att man vill använda honom högt upp i laget.

Wedin - Pettersson - Lilja
Dahlén - Westfält - Hartmann
Heikkinen - Lander - Levinsson
Walli - Eriksson - Genborg/Pääjärvi

Finns BRA målgörare i dom tre första kedjorna. Hade varit kul å se om det går att sprida ut spetsen på liknande sätt.

Hardegård - Sundin
Strömberg - Forsmark
Nässén - Pilö/Freij

Sv: Apropå nånting...
Greven: Nej men nu sabbar du ju självbilden för den där Växjöfajkers supportern som brukar komma in hit och trolla om EP40s påstådda kärlek till Fajkers.. 😥

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer