1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893726

Sv: Apropå nånting...
Greven: Hur tror ni man ställer upp på torsdag? Eller hur vill ni att man ställer upp? Ser gärna att exempelvis Lilja sätts i en offensiv miljö direkt. Även Westfält om nu tanken är att man vill använda honom högt upp i laget.

Wedin - Pettersson - Lilja
Dahlén - Westfält - Hartmann
Heikkinen - Lander - Levinsson
Walli - Eriksson - Genborg/Pääjärvi

Finns BRA målgörare i dom tre första kedjorna. Hade varit kul å se om det går att sprida ut spetsen på liknande sätt.

Hardegård - Sundin
Strömberg - Forsmark
Nässén - Pilö/Freij

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Jag skulle kunna se att man byter plats på Heikkiken och Lilja också. Lilja får inte en lika stark offensiv miljö då men Lander som center kan nog vara en trygg spelare att ha bredvid sig, och Levinsson som har sina styrkor i sin skridskoåkning och passningsspel skulle kunna bli ett bra komplement till Lilja som är mer av en målskytt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer