1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893963

Sv: Apropå nånting...
covfefe: Vill man också se NHL så kostar det nätta 899 kr/mån via Telia, ett regelrätt rån. Blir att hitta annan lösning i år.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10774}: Det som är bra med Telia. I allafall den dealen jag skulle fått med dom är att man kan köra 2 på varje stream. För att man får ett inlogg till Telia play med samma tjänster. Utöver TV4 play.

Det tråkiga är att man måste teckna ett år.

Däremot har jag märkt att man faktiskt kan kringgå och vara 2 på samma stream på TV4 play. Om man har satt på en cast sändning på tvn, så verkar det som att sändningen inte bryts om nån annan går in på samma stream på annat håll.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer