Kerstin_k: Uppsägningstiden är en månad. Alltså tekniskt sett. Du tecknar den 1:a september, så måste du säga upp innan 1:a oktober, för att inte åka på full pris kommande månad för 1:a oktober till 1:a november.
Men du kan alltså teckna den 1:a september och samma dag säga upp. Betala halva priset och utnyttja det månaden ut till den 1:a oktober. Sen gör du bara om samma procedur. Den 1:a oktober kör du en ny betalperiod, på samma användarkonto och använder ICAs rabattkod igen. Det har de 2 föregående säsongerna gått att återanvända rabattkoden varje månad i allafall.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men du kan alltså teckna den 1:a september och samma dag säga upp. Betala halva priset och utnyttja det månaden ut till den 1:a oktober. Sen gör du bara om samma procedur. Den 1:a oktober kör du en ny betalperiod, på samma användarkonto och använder ICAs rabattkod igen. Det har de 2 föregående säsongerna gått att återanvända rabattkoden varje månad i allafall.