-Sputnik-: tas detta bort nu så skyller jag på dig! Både rabatten och att man kan se två 😑
Inlägg: 2893994
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Haha kan ju inte lova nånting, bara för att det funkar i 2 raka säsonger för en annan. (Själv kommer jag testa samma upplägg i allafall) Rabatten finns på ICA just nu i allafall.
Sen har det likt nu, alltid stått bara för förstagångs prenmumeranter och att den endast går att använda en gång. Men det har funkat att ta månad efter månad för det. Däremot såg jag att erbjudandet finns till Januari. Så efter det får man kanske hitta annan lösning.. oavsett har man ju tjänat in hyffsat med pengar fram tills dess..
Men du kan ju alltid ta en 12 månaders abonnemang nån annanstans. 😉
Sen har det likt nu, alltid stått bara för förstagångs prenmumeranter och att den endast går att använda en gång. Men det har funkat att ta månad efter månad för det. Däremot såg jag att erbjudandet finns till Januari. Så efter det får man kanske hitta annan lösning.. oavsett har man ju tjänat in hyffsat med pengar fram tills dess..
Men du kan ju alltid ta en 12 månaders abonnemang nån annanstans. 😉
Sv: Apropå nånting...
Ja fick faxe nu så dä ä nog nått på gång 🙄
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Förr åre köp Ja snapsglas för dä 500 Ja fick i shoppen!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Förr åre köp Ja snapsglas för dä 500 Ja fick i shoppen!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏
