1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893994

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: tas detta bort nu så skyller jag på dig! Både rabatten och att man kan se två 😑

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Haha kan ju inte lova nånting, bara för att det funkar i 2 raka säsonger för en annan. (Själv kommer jag testa samma upplägg i allafall) Rabatten finns på ICA just nu i allafall.

Sen har det likt nu, alltid stått bara för förstagångs prenmumeranter och att den endast går att använda en gång. Men det har funkat att ta månad efter månad för det. Däremot såg jag att erbjudandet finns till Januari. Så efter det får man kanske hitta annan lösning.. oavsett har man ju tjänat in hyffsat med pengar fram tills dess..

Men du kan ju alltid ta en 12 månaders abonnemang nån annanstans. 😉

Sv: Apropå nånting...
Ja fick faxe nu så dä ä nog nått på gång 🙄
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Förr åre köp Ja snapsglas för dä 500 Ja fick i shoppen!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-screenshot20250812213553outlook.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.