Zäta75: Förstå om Dahlén hade haft en snabbare release i arsenalen, istället för sina patenterade dragare.. Nu har ju Dahlén ett spelsinne i den högre klassen i SHL, bara synd att vi inte har en rightare som lekkamrat som kan utnyttja hans pass på direktskott i PP.
Det var ju riktigt framgångsrikt ihop med Lööke i HA och skulle ju vara mysigt om vi kunde kunnat få samma recept även i SHL. 🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer