1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2895355

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Förstå om Dahlén hade haft en snabbare release i arsenalen, istället för sina patenterade dragare..
Nu har ju Dahlén ett spelsinne i den högre klassen i SHL, bara synd att vi inte har en rightare som lekkamrat som kan utnyttja hans pass på direktskott i PP.

Det var ju riktigt framgångsrikt ihop med Lööke i HA och skulle ju vara mysigt om vi kunde kunnat få samma recept även i SHL. 🙏

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vi får väl hoppas på att det blixtrar till med Hartman eller Walli i år då.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: dom 150 på läktarna fick jubla till slut. Utvisning på världens tydligaste hopslag och mål i baken. Alltid mot Skellefteå.

Sv: Apropå nånting...
0-2 ❤️

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...