Hur många pp mål gjorde Luleå. Vilka domare var det. Tog för allt, förutsätter att de håller samma nivå hela serien. Då blir det en del pp, tills spelarna lärt sig den nya nivån. Men när serien börjar kommer de att släppa allt.
Andersson: Att vi inte utmanar Luleå mer när dom saknar 4 ordinarie backar är svagt. Vad gör spelare som Hartmann, Westfält, Eriksson, Boyce, Walli? Är dom ens med?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer