{10774}: Bara försäsong. Men man ser en del tendenser till att PP återigen kan bli ett sorgebarn.
Både Brynäs, Luleå och Skellefteå har ju gett oss lektioner om hur man skall låta pucken gå och attackera på rätt sätt. Jag saknar framförallt en vass rightare!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Både Brynäs, Luleå och Skellefteå har ju gett oss lektioner om hur man skall låta pucken gå och attackera på rätt sätt.
Jag saknar framförallt en vass rightare!