Dalllas: Har haft säsongskort i många år och kommer nog köra på i samma stil så länge ekonomin tillåter...är mer kritisk till hur Sca cupen utvecklats till någon sort sämre B turnering. Och tycker att sålänge det är en b turnering och håller så sjukt låg kvalite så borde Timrå ik inte ens ställa upp...iaf inte under namnet Timrå IK som A lag .föreningen bör ta försäsongen på.större allvar än såhär.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och tycker att sålänge det är en b turnering och håller så sjukt låg kvalite så borde Timrå ik inte ens ställa upp...iaf inte under namnet Timrå IK som A lag .föreningen bör ta försäsongen på.större allvar än såhär.