1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2897360

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Man flyttar Marklund från BP(?) som varit rätt så bra senaste åren? Istället ska han och det gamla spelgeniet Madsen ha hand om PP? Jag förstår inte. Tränarstaben känns spretig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Nej. Bara försäsong som sagt. Men varför peta Marklunds roll? När vi varit i toppen på att släppa in minst mål i alla hans säsonger han varit här som tränare? För att plocka in en tränare från Almtuna(en säck förening), som har tjänstledigt från civilt arbete på bank? Förlåt, men detta är lite Nubben för mig.

Jag har rätt dålig magkänsla inför hela karusellen.

Säsongen 18/19 vibbar.
Skillnaden är att vi har en målis som tar skotten som sitter mot plocken och lite mer spets nu.
Hoppas den uppgraderingen räddar oss bättre nu..

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer