vonDöbeln: Ja det kunde nog alla se som såg det med nyktra ögon. Vi var riktigt effektiva men var bland de sämsta lagen i att lyckas etablera tid i offensiv zon. Och vi hade väl rätt kass underliggande statistik överlag. Nästintill så att det såg ut som att vi inte hade nån offensiv spelidé ens.
Om det var Jokinens filosofi eller att vi inte får ut mer av hemvändarna i spetsen. Ja det återstår att se..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nästintill så att det såg ut som att vi inte hade nån offensiv spelidé ens.
Om det var Jokinens filosofi eller att vi inte får ut mer av hemvändarna i spetsen. Ja det återstår att se..