1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2897657

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Men hittar samtidigt ingen information att man dragit sig ur efter att man tackat ja. Skulle tro att någon har valt fel ordval från första början, om ingen har info som säger annat?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Är det så att löven tackat nej till att delta så är det ju beklagligt att man inte lyckats få ett fjärde lag till turneringen. En match mot typ Mora hade ju varit bättre än ingenting alls.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Hittar inte heller något om att de dragit sig ur. .däremot en låst artikel från 8 maj. Nu vet jag inte exakt vad som står. .mer än det som står i rubriken .någon som har st kan ju referera?
Men troligen har man på något sätt på förhand sagt att man mn skulle vara med men sen sent ångrat sig...annars skulle väl Sundsvall kunnat hinna fått upp något andra div 1 lag åtminstone för att fylla ut ..sca cupen bör fortfarande som träninscup vara attraktiv i den divisionen kan man tycka? 🙄
Uppladdat:

500x0-screenshot2025-08-31-11-39-17-405-editcomandroidchrome.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer