1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898154

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Varför står Lander som någon ”dirigent” i PP? Han ska absolut inte stå i någon sådan position. Oavsett 1a eller 2a PP.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : kanske för att EP och Dahlén båda är ordentligt nedtränade?

Ingen riktig känsla och allt går för sakta…

När Lander spelar enkelt kan vi iaf få ha lite puck i PP…

Ganska svag period tycker jag.

Två ganska onödiga utvisningar.
Uuuuuuuuselt passningsspel
Rörlighet utan puck finns…

I ständig skugga…

I andra kanske det släpper.

Vi måste få nöta ner energin i m0d0 till vår nivå!

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : För övrigt märks det inte att det lagen spelar i olika ligor. Men topplag i HA och ett bottenlag (?) i SHL så kanske det inte är någon större skillnad.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Det dräller ju iof inte av alternativ i Timrås laguppställning.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer