Smörgåsen : För övrigt märks det inte att det lagen spelar i olika ligor. Men topplag i HA och ett bottenlag (?) i SHL så kanske det inte är någon större skillnad.
Smörgåsen : Timrå har ju inte direkt fyllt på med topp-of-the-line spelare från allsvenskan ens så det är ju inte konstigt att man inte kör över ett topplag i allsvenskan.
Även om det här laget kommer att behöva tid på sig är jag rädd att den här strategin kommer att kosta oss en ganska tung säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer