1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898172

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Känns väldigt segt. Dåliga passningar svårt att se någon form av spelidé. Kanske blir bättre nästa period.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ahpl: Finns ingen fart i anfallsspelet, när Modo ställer upp i mittzon har vi noll motdrag, backar som försöker spela på stillastående forwards som enbart kan styrdumpa in pucken i zonen.

Sv: Apropå nånting...
Ingen som regerade på detta i Jokinens artikel?

” Den fysiska aspekten förändrades och utifrån vad jag har hört rapporter har testresultaten förbättrats med ungefär 20 procent på lagnivå.”

20% är en helt galet hög siffra. För ett elitlag i Sveriges högsta serie. Vad höll vi ens på med innan kan man ju börja fundera på? Bättre sent än aldrig dock lch detta bör kunna hjälpa oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer