1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898175

Sv: Apropå nånting...
Ingen som regerade på detta i Jokinens artikel?

” Den fysiska aspekten förändrades och utifrån vad jag har hört rapporter har testresultaten förbättrats med ungefär 20 procent på lagnivå.”

20% är en helt galet hög siffra. För ett elitlag i Sveriges högsta serie. Vad höll vi ens på med innan kan man ju börja fundera på? Bättre sent än aldrig dock lch detta bör kunna hjälpa oss.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Då kan jag tillägga att jag pratade med en kompis till OJ:s pappa i helgen som sa att träningsupplägget i LHC var en nivå upp jmfrt med i Timrå....

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Reagerade också på det. Men det är klart, börjas det ifrån låg nivå.. låg vi 50% efter övriga klubbar så är en ökning på 20% lättare. Men då är vi likförbannat efter i jämförelse 🙈

Men det låter ju onekligen som ett fall framåt o nånting o bygga vidare på iaf!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer